Labels

donderdag 15 januari 2015

dag 15 zeg het met bloemen

vandaag Ze
vandaag wilde ik bij een collega langs die zwangerschapsverlof heeft. Dus op naar de winkel voor een bloemetje om mee te nemen. De tulpen waren 5 euro per twee bosjes. Dus een extra bosje bloemen o m zomaar weg te geven. Had gelijk al een 'slachtoffer' op het oog. Bij de kassa kwam het echtpaar achter me staan, maar  de man ging zomaar met de winkelwagen naar een andere rij. De vrouw keek me aan en zei: ik weet ook niet waarom hij hier niet wil blijven. toen ze in de andere rij tegelijk met mij aan de beurt waren keek ze me nog een keer aan. En ja, ik moest toegeven hij had een goede keus gemaakt. Gelukkig waren ze nog in de winkel toen ik afgerekend had. Ik heb haar de bloemen gegeven en ze vond het zo mooi dat ik nog een dikke knuffel van haar kreeg.

Geen opmerkingen: